tiistai 18. toukokuuta 2010

Samun uusi blogimerkintä "Mariska & Pahat sudet"

Mä päivitin aamulla mun iPodia ja huomasin samalla että Mariska on julkaissut uuden levyn ”Mariska & Pahat Sudet”. Oli pakko ostaa se heti koska mä tykkään neidon aikaisemmastakin musasta ja mä pääsin jopa ”suden hetki” levyllä 2005 laulamaan stemmoja ”keinu-” biisiin ennen kuin olin itse julkaissut mitään Sunkkarien kanssa. Ja Mariska on ainoa oikea artisti jonka kitaristina mä olen ollut keikalla, kyllä ihan oikeasti. Oltiin Porin Jazzeilla Jazz-kadulla 2004 ja minä olin kitarassa muutaman biisin. Suht sairasta ;) Kiitos vielä siitä reissusta myös Miss J ja Merica aka Afrodite!


Mulle ei ole missään vaiheessa ollut epäselvää kuinka lahjakkaasta mimmistä on kyse ja varsinkin biisintekijänä Mariska on puuhannut sellaisille nimille hittejä viime vuosina että yllättyisitte kaikki. Nyt kuitenkin ehdottomasti uransa parhaan levyn ekan kuuntelukerran jälkeen meitsi on aivan myyty. Ihan superhieno konsepti ja ihan superhieno fiilis. Ja rohkeata. Hienoa että olet tyttö pitänyt oman pääsi ja tehnyt omaa juttuasi juuri niin kuin se kuuluu sun mielestä tehdä. Arvostan.

Artistina saattaa joskus kokea skidiä mustasukkaisuutta kun joku toinen osuu keskelle tikkataulun kymppiä, mutta tällä kertaa mulle tuli vain aidosti todella onnellinen olo Mariskan ja Susihukkien puolesta.

Voin suositella albumia superlämpimästi. Livenä toi on ihan pakko päästä katsomaan.

Tsemppiä koko sydämestä koko jengille.

Samu

PS: Ei kukaan jumalauta tee tollasia tekstejä. Parasta!!!!!!!!!

Tiitu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti